Curaphar

Curaphar is een geneesmiddelenbedrijf dat enige jaren geleden is opgericht door gepassioneerde farma professionals die hun sporen ruimschoots hebben verdiend in de osteoporose wereld.

Curaphar richt zich op het (her)introduceren van nieuwe én bestaande medicijnen, waarbij onze specifieke aandacht uitgaat naar het gebruiksgemak voor de patiënt. Voor een optimale behandeling is het namelijk van het allergrootste belang dat de patiënt het medicijn blijft gebruiken. Zeker bij de behandeling van chronische ziektes zoals osteoporose. Wij zetten nét die extra stap die nodig is om een effectief geneesmiddel te combineren met de meest comfortabele toedieningsvorm.

De missie van Curaphar is om patiënten op individueel niveau te helpen, door ze de – voor hen – meest optimale behandeling aan te bieden. Curaphar wil patiënten tijdens elke levensfase voorzien van innoverende farmaceutische toedieningsvormen die toegankelijk zijn voor iedereen.

De kernwaarden van Curaphar zijn kwaliteit, betrokkenheid en authenticiteit. We werken graag samen, luisteren goed, denken er over na en gaan daarna tot actie over.

De oprichters van Curaphar hebben gedurende de vele jaren waarin zij werkzaam zijn op het gebied van osteoporose en fractuur preventie, altijd met heel veel plezier samengewerkt met Stichting IWO. Het is dus voor Curaphar een groot genoegen om die prettige samenwerking voort te kunnen zetten. Curaphar onderstreept van harte het belang van onderzoek, onderwijs en samenwerkingsverbanden op het gebied van osteoporose en fractuur preventie.

Kijk voor meer informatie op http://www.curaphar.com