Lilly

Bij Lilly houden we ons bezig met de belangrijkste vragen die er bestaan. Vragen over kwaliteit van leven, over genezing en het liefst zo spoedig mogelijk. Bij Lilly luisteren we goed naar die vragen en zoeken we net zo lang tot we een antwoord gevonden hebben. Dat doen we door middel van baanbrekend onderzoek. Vandaar dat Lilly steeds vooroploopt  bij het ontwikkelen van medicijnen die het beste of de eerste in hun klasse zijn. Zo hebben we in de loop der jaren een ongeevenaarde medische expertise kunnen opbouwen. En hebben we antwoorden kunnen vinden op vragen die er echt toe doen. Zo kunnen we mensen helpen om sneller beter te worden. En om een langer, gezonder leven te leiden. Wilt u meer weten over onze Answers That Matter? Kijk dan op www.lilly.nl.

Osteoporose is een ernstige aandoening met een wereldwijde incidentie van een op de drie vrouwen en een op de acht mannen boven de 55 jaar. Osteoporose wordt in de meeste gevallen pas ontdekt als er sprake is van een fractuur. Met name wervelfracturen, heupfracturen en polsfracturen treden op. De fracturen kunnen zeer invaliderend zijn, hebben grote invloed op het dagelijks functioneren en leiden tot verlies van levenskwaliteit.

Door middel van onderzoek en innovatieve geneesmiddelen probeert Lilly Nederland een optimale bijdrage te leveren aan de behandeling van Osteoporose, zie voor meer informatie www.Forsteo.nl.